Skip to main content

B****!

Assalamualaikum ...

Inilah cerita aku semasa dalam perjalanan balik dari KL - KB ...
Semasa kat KL aku sempatlah menonton Talentime & A Confession of 'Shopohalic' ...
Talentime mmg best!
Kalau tengok sorang-sorang lagi feel!

Well, semasa aku balik naik bas hari tuh ...
Korang bayangkan k ...
Aku duduk di row ke -9 (single seat) ...
Dan bas aku ni, ada 10 row ...

Semasa bas aku berhenti di area Merapoh untuk berehat sebentar ...
Aku turun lerr ...
Menghilangkan sejuk2 dan sengal2 di badan ...
Selepas 20 min, aku naik balik bas tu ...
Seat banyak kosong ...
Bile je aku sampai ke row ke-2 ...
Ada minah ni yang lepak di row-10 berjalan ke depan dengan laju
dan menghala ke seatnye di row ke-2 ...
Aku pun, beri laluan pada dia dengan me'masukkan' diri aku sikit ke seat double row ke-2 ...

Tapi ...

Dengan gediknye ...
Dia membongkokkan badannya dan mengambil barang di atas seatnye ...
Dengan sengaja bontotnya ... di halakan ke arah ... private part ku ...
dengan SENGAJA!
I have no other words to say, unless: SIAL!
Dia pulak dengan gediknye pandang aku, senyum dan cakap ...
'Opsss, Sorry!'
Haram ...

Sejam lebeih selepas peristiwa tu, dia telah dikantoikan oleh drives bas sedang
berasmaradana dengan mamat di seat row ke-10 ...
Memang perempuan itu gedik ...

Tak malu ke?

Komen dari bashori: Rezeki untuk aku sebenarnya ...
Komen dari aku: Rezeki kalau pompuan tu cun ... tapi pompuan ni ... mmg langsung tak cun! rang nak aku describe die? hahaha ... tak baik kutuk ciptaan Allah.

Sesungguhnya, perempuan itu memang murah ...

Wahai perempuan-perempuan, satu ingatan ku ... jika kau senang di ajak keluar dan senang di sentuh ... kamu hanya popular untuk di gedik-gedik ...

Comments

  1. smack la mase die tonggeng2 tu..
    ape la..
    musuh jgn di cari uddin...

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu....
    malu2...
    memalukan kaum pompuan jek..
    huhuuuh
    =(

    ReplyDelete
  3. sial gile bitch tu...nak muntah aku bace..tak sangke wujud plak pempuan gile sex neh..eeeeee!

    ReplyDelete
  4. hahaha
    xtulis komen dari aku ker???
    hahaha..ok2 ok2 aku komen la..

    hai..nila dunia akhir zaman..bila perempuan sudah ilang malu..~

    ReplyDelete
  5. kawan-kawan ...

    manusia ...
    tu baru sorang ...
    tak jumpa lagi yang lain ...
    yang lagi pelik dan aneh!

    take care

    ReplyDelete
  6. ok la tu
    aku pernah kena kejar ngan psycho gila seks, takut tuhan saja yang tahu!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kalori Diet?

Assalamualaikum ... Aku ingatlah kan yang blog aku ni sejak aku post cerite cerite seharian takde orang nak baca. Ada jugak ye? Insyaallah aku akan terus menulis!  Hari ni aku sibuk dok kire kalori.  Nak kurus!!!  Korang tahu tak sejak aku buat pembedahan masa zaman kanak kanak baru akil baligh dulu aku punye berat naik membuak buak!  Maka selepas balik ke Malaysia pada tahun 2013 rasanya. Aku start berdiet. Atkins diet. Dalam masa 2 bulan berjaya!!! 20 kilo turun.  Dari berat 99 ke almost 77. Bayangkan, masuk Uniqlo boleh pilih je. Pilih je!!!  Saiz XXL dulu skang masuk M jek.  Tapi bila aku berhenti kerja, travel selama sebulan then masuk company baru, bermulalah diet yo-yo. Berat naik balik tapi takdelah seberat 98. Tapi this time better sebab aku dah fit!  Nak start balik Atkins sedikit malas. Memang biasa sebenarnya, untuk korang yang nak start diet, 2 - 3 minggu memang tak leh nak on track lagi.  ...

Marine Engineering Bridging Program

Assalamualaikum ... DONE! It would be the best word to describe when I'm done my 2-year training ... 2 years isn't easy path for me to walk through ... Last week, I get back home after a few weeks struggle for my exams ... Theory exam (Oral Exam) at MARDEP Port Kelang ... MSCR exam (Marine Survical Craft & Rescue) at ALAM Melaka ... and a few courses before and after the exams ... Alhamdulillah ... I passed all the exams ... Now, it is the time for me to apply for my CoC (Certificate of Competency) ... 2 years back ... I remembered when one of the staff from my company said ... 'Your Degree is Useless ... You can burn it!' Phewwww! Just put yourself in my shoes ... :p When I was onboard ship ... Some peoples discriminate me and my buddy ... Just because we have a piece of paper ... B.eng Mechanical is nothing to them ... But then, its something to us ... A few cadets argued about how much we earned per month ... Nothing he shared with us ... Help with hidden agenda ...

2018

Assalamualaikum, My last post was on 2015, it was 3 years back. Wow! A lot of things happen since my last post. 2015 1. I got retrench from my previous company 2. I had my first son; Averroes Uzma and he is now 3 years old. 3. I am jobless until March 2016 2016 1. I work in Gebeng Kuantan as a Mechanical Engineer 2. Gaining weight! 3. Uzma and my wife still staying in Melaka and we were PJJ 4. Uzma diagnose with Craniosynostosis 5. I did my first Marathon 42km! 2017 1. I still work in Gebeng Kuantan as a Mechanical Engineer 2. We got our new son; Avicenna Attar 3. Uzma undergone a major surgery because of his Craniosynostosis 4. I had my surgery for Tonsil and Nose. 5. Get a new job as a Senior Reliability Engineer 6. I did my second Marathon 42km! 2018 1. I started my new job as Senior Reliability Engineer 2. I hike the highest mountain in Malaysia: Mount Kinabalu! I wish that I may try to post as much as possible for the year 2018.